S novou sezónou přicházejí nové výzvy i příležitosti a do dílny formule vnášejí svěží vítr nováčci. Ti s sebou přinášejí mnoho výzev, ale také nadšení a odhodlání uspět. Přinášíme vám pohled na to, jak probíhal první měsíc s novými členy. Nechyběly vzestupy a pády, jak už to u nováčků bývá, ale většina z nich se zatím ukazuje spíše jako přínos než překážka.
Pro leadery bylo letošní náborové období velkým překvapením – některé sekce získaly více nových členů, než očekávaly, jiné zase překvapilo, jak rychle se nováčci začlenili do týmu a začali pracovat na vlastních projektech. Tomáš Michálek (leader marketingu & pr) uvedl, že to bylo náročné, ale zároveň cenná zkušenost. Tomáš Proks (leader software & driverless) byl více než příjemně překvapen tím, jak rychle se nováčci naučili pracovat s knihovnami, softwarem a začali samostatně pracovat. Kristián Pikovský (leader aerodynamics) ocenil počet nově příchozích a jejich rychlost učení. Anna Piarová (vedoucí suspension & vehicle dynamics) poznamenala, že nováčci jsou chytří a šikovní a jejich snaha je velmi ceněná. Lukáš Krátký (leader drivetrain) přiznal, že je to náročné, ale zvládnutelné, a oceňuje jejich maximální úsilí. Marek Najman (leader chassis) pochválil své nováčky za jejich potenciál a schopnost rychle se přizpůsobit chodu týmu a aktivním členům. Martin Koleňák (leader elektric powertrain) byl překvapen velkým zájmem o sekci, a to i mezi staršími studenty.
Zatím se tedy jedná o skvělý začátek nové sezóny. A co se děje v jednotlivých sekcích? Přinášíme krátký přehled, jak si vedou s novou posilou
MARKETING
MARKETING & PR LEADER
Tomáš Michálek
Fakulta podnikatelská
V marketingu jsme vytvořili výroční zprávu, aktualizovali design simulátoru a našich stránek a uspořádali několik workshopů. Představili jsme náš tým prezidentovi Petru Pavlovi. V příštím měsíci chceme dokončit téma našeho podnikatelského plánu, rozeslat kalendář, vytvořit magazín pro investory a navrhnout polep na auto.
SOFTWARE & DRIVERLESS
SOFTWARE & DRIVERLESS LEADER
Tomáš Proks
Fakulta strojního inženýrství
Software a Driverless naučili nové členy interním procesům, někteří se dokonce zdokonalili v práci s knihovnou Dragon CLI. Také otestovali software na voze. V příštím měsíci chtějí připravit auto na autonomní řízení a vylepšit telemetrii.
AERODYNAMICS
AERODYNAMICS LEADER
Kristián Pikovský
Fakulta strojního inženýrství
V aerodynamics se nám podařilo zvýšit tlak vozidla a zároveň jsme provedli několik úspěšných měření, což znamená, že design bude lepší. V příštím měsíci plánujeme vyrobit navržený díl, abychom ho mohli co nejdříve dokončit.
CHASSIS
CHASSIS LEADER
Marek Najman
Fakulta strojního inženýrství
V chassis jsme uspořádali několik workshopů pro nováčky, během nichž se začlenili do sekce a sdíleli s nimi užitečné informace. V průběhu příštího měsíce chceme pokročit s modelem šasi a ohodnotit projekty, na kterých již pracují.
ELECTRIC POWERTRAIN
ELECTRIC POWERTRAIN LEADER
Martin Koleňák
Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
V sekci electric powertrain jsem vytvořili návrh baterie, koncept rozmístění desek a máme jasnou představu o dalším postupu. V příštím měsíci chceme dokončit všechny kritické desky, abychom je mohli začít testovat a odhalit případné chyby.
DRIVETRAIN & COOLING
DRIVETRAIN & COOLING LEADER
Lukáš Krátký
Fakulta strojního inženýrství
V sekci Drivetrain pracujeme na cíli vytvořit čtyřkolový design, ale postup je pomalý kvůli technickým obtížím. V příštím měsíci plánujeme vytvořit funkční model vozu.
SUSPENSION & VEHICLE DYNAMICS
SUSPENSION & VEHICLE DYNAMICS LEADER
Anna Piarová
Fakulta strojního inženýrství
V sekci suspension jsem otestovali pneumatiku, uchycení řízení a během několika workshopů jsme seznámili nové členy s fungováním sekce. V příštím měsíci chceme dokončit model zavěšení a začít s jeho simulacemi.